The گارانتی لپ تاپ ایسوس Diaries

Wiki Article

یکی از بارزترین مزایای لپ تاپ نسبت به کامپیوتر رومیزی (دسکتاپ)، وزن کم و قابل‌حمل بودن آن است و البته شکی هم در این نیست که لپ تاپ، جلوه‌ای زیباتر و حرفه‌ای‌تر از کامپیوتر رومیزی دارد.

صدمات ناشی از استفاده نامتعارف (هرگونه ضربه خوردگی، شکستگی، ترک خوردگی، تاب برداشتگی، زنگ زدگی، آسیب در حین حمل و نقل، سوختگی نوسانات برق، رطوبت، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی، حرارت بالا یا هرگونه تغییر ظاهری در محصول)

به همین دلیل است که اگر شرکت یا فردی که ادعای ارائه گارانتی یکپارچه را دارد، کاملا در حال نشر اکاذیب بوده و به غیر از سه شرکت اسم برده شده، هیچ شرکت دیگری تحت این پوشش یکپارچه یا گارانتی یکپارچه به محصولات ایسوس خدمت نداده و در حقیقت گارانتی یکپارچه تقلبی یا غیر اصلی است.

هزینه حمل و نقل کالا هایی که مشمول گارانتی می باشند بر عهده مرکز خدمات پس از فروش گارانتی مهر می باشد.

بهترین گارانتی لپ تاپ یا بهترین گارانتی نوت بوک، شامل بهترین ارائه کننده خدمات پس از فروش، گارانتی و تامین قطعات مورد نیاز دستگاه در هنگام تعمیر است که برای هر برندی این موضوع متفاوت و منحصر به فرد است. با توجه به مقبولیت برند ایسوس و همچنین پایگاه هواداران گسترده این برند، ارائه بهترین گارانتی برای محصولات ایسوس یکی از دغدغه های اصلی این برند در بازار ایران است که باعث شده تحقیقات و تفکرات زیادی در پس این موضوع صورت گرفته و ایسوس با احتیاط و دقت بیشتری اقدام به انتخاب شرکت های ارائه کننده این خدمات به عنوان پارتنر خود کند.

چگونه استفاده از مدل‌های زبانی بزرگ برای تقلب را کاهش دهیم

محصولات              لپ تاپ ایسوس سری گیمینگ ایسوس سری ویووبوک ایسوس سری پرو آرت ایسوس سری زنبوک ایسوس سری اکسپرت بوک ایسوس

اپل سامسونگ شیائومی ???????? ????? هواوی هایلو موبووی امیزفیت آنر جی تب ویوو لنوو ایملب می برو کیسلکت دی تی نامبر وان متفرقه مچ‌بند هوشمند همه موارد این دسته

گارانتی گوشی با توجه به حجم بالای فروش آن و استفاده توسط کاربران به یکی از بزرگترین دغدغه های بازار و کاربران تبدیل شده است.

امکان خرید از هر نقطه‌ای از کشور (مهم نیست در چه شهری زندگی می‌کنید؛ اگر انبار فروشگاه اینترنتی در شهر دیگری باشد کالای خریداری شده با پست برای شما ارسال خواهد شد)

شرایط ابطال گارانتی یا شرایط خارج شدن دستگاه از گارانتی، مواردی است که در صورت رخ دادن آن ها، شرکت ارائه کننده گارانتی هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه شما و گارانتی آن نداشته و ارائه هرگونه خدمت یا سرویس بر روی دستگاه حادثه دیده، شامل هزینه کارشناسی، قطعات و دستمرد می شود.

خرید محصولات دیگر تسویه حساب ورود به حساب کاربری شماره همراه رمز عبور

در این بین ایسوس، به طور رسمی ‌گارانتی‌های بخش قطعات را به این شرح اعلام کرده است:

بزرگترین نکته مثبت درباره این پوشش یکپارچه، هم پوشانی این سه شرکت است، زیرا پوشش دهی شهر های مختلف و مراکز خدمات مختلف هر شرکت باعث می شود تا کاربران برای استفاده از گارانتی خود با کمترین دغدغه را داشته و بتوانند به راحتی از این خدمات استفاده کرده و سرویس مورد نظر خود را دریافت کنند.

Report this wiki page